gammalt ♥ nytt

Jag köpte ju en hög med gamla foton igår. Idag begick jag ett litet helgerån... Jag har två ramar jag köpt för länge sen på Lagerhaus, en har redan en bild, medan den andra stått tom. Nu kom jag på hur bra det skulle se ut med ett gammalt foto i, men för att det skulle passa, så var jag tvungen att klippa lite i det... Men fint blev det, en riktig stilkrock, men en bra sådan.


Har ni sett vilka tjusiga karlar!

Ännu mer stilkrock blev det när jag parade ihop båda tavlorna. Jag kommer nog inte att sätta upp dom bredvid varandra...



Nu ska jag ner till tvättstugan, och sen ska jag nog fortsätta plocka hemma - jag gillar verkligen när det är snyggt och prydligt, därför förstår jag inte hur jag kan låta det förfalla så här...





I took one of the photographs I bought yesterday, and put it in an empty frame. I like how the styles clashes, how the old meets the modern. I have another frame like this, but it already has an inhabitant. I don´t really like them clashing though - they will hang a bit from eachother when they finally end up on the wall. It won´t be here, since I´m moving in a not to distant future. Or six months or so.