målarmåndag - djurmaskerad

Det blir en supersnabb målarmåndag idag - jag har tre färdiga ATCs till ett byte med en av mina bästa konstkompisar, Cathy - vi har bytt en massa gånger, och jag ser fram emot att byta många fler! Ett av hennes önsketeman är kvinnor i djurkostymer, särskilt katter, kaniner och enhörningar, och jag gjorde just det. Jag är inte supernöjd (utom med enhörningen, den hade jag gärna behållit själv! ^_^), jag känns inte klar med katten och kaninen, och går kanske tillbaks till dom och målar lite till innan jag skickar dom.
 
Planen är att ha färdiga ATCs nästa måndag också, Cathy håller i ett swap på temat grönt och svart, jag har kort uppskissade, dom ska bara linjeras och målas, och med tanke på den begränsade färgskalan så går det förhoppningsvis hyfsat snabbt och smärtfritt. Planen är att skicka alla kort nästa helg, så det är helt enkelt till att få tummen ur!
 

Kommentera här: