tjusiga tisdag - med rosa som röd tråd

Idag blir det en veckogammal dagens outfit - jeansen som jag färgade vinröda invigdes redan dagen efter, och har använts en hel del sedan dess. Det är bra betyg! Det var också ett väldigt billigt sätt att få använding av ett plagg som annars bara hade legat, sammanlagt kostade det mig 6 kr - 1 kr för jeansen (rea på Röda Korset förra våren) och 5 kr för textilfärgen (Röda Korset för flera år sedan).
 
(Jag behöver visst torka spegeln bättre än vad jag gjorde... Oops!)
Hela outfiten var superbudget, tröjan fick jag av Suss, och dom perfekt matchade skorna antingen fick jag av Weronica eller köpte billigt på loppis (jag har två par leopardsneakers, minns inte vilka som var vilka) - sammanlagt kostade det mig som minst 6 kr, som mest typ en 50-lapp, och jag kände mig inte mindre fin i kläderna för att dom var billiga. Snarare tvärtom!
 

Kommentarer:

1 Jessica:

Snyggt jobbat!💕

Svar: tackar! :)
Miss Kitten Heart

Kommentera här: