loppislördag - småplotter

Dagen är snart slut, ja om några timmar i alla fall, och jag har precis redigerat och laddat upp en ny video - dagens loppislördag blir en thrift haul i rörliga bilder, det var så mycket småplock att det är svårt att fånga allt på bild. Om jag inte har sådär hundra bilder förstås, men jag försöker att inte ha alltför mycket bilder (även om det går si och så med den saken) - åtminstone jag tappar ofta intresset när jag bläddrar igenom ett helt bildbibliotek.
 
Det är mest småplotter, få nyttosaker, mest sånt som är fint att titta på, och fint att dekorera med - pricken-över-i-grejer, kan dom kanske kallas. Billigt som rackarns var allt också, femman och under för det allra mesta, jag försökte få så mycket för så lite pengar som möjligt. Det betyder också, att jag lämnade massor av fina fynd kvar på hyllorna, fynd för andra att fynda - jag kan inte lägga rabarber på allt som är fint (även om en del saker skär i hjärtat - jag önskar verkligen att jag tex kunde köpa dom gråblå Kartioglasen jag såg på Röda Korset i Hammerdal, dom skulle sitta som en smäck hemma!). Så - slut på intro, här kommer hela haulen:
 
 

Kommentera här: