mitt skapande grand

konst, drömfångare, broderier - från mina händer till dina

turkos drömfångare 300 kr

Publicerad 2016-06-17 13:24:17 i drömfångare,

Ringen har jag gjort av björkrötter, inuti en virkad duk köpt på loppis. Till fransarna har jag använt garner i turkos, grått och beige. Sedan har jag knutit fast pärlor, berlocker, pappersblommor och små undulatfjädrar (fjädrarna har fåglarna alltså tappat själva, inga undulater har kommit till skada). Dom är helt handgjorda, alltså, och helt unika. Ca 25 cm i diameter, ca 50 cm lång. 300 SEK. Paypal eller Swish.
 
 
   
 
  
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-23 23:11:29

Hej! Jag vill gärna köpa den fina turkosa drömfångaren. Jenny

Svar: så bra! ^_^ jag behöver din e-postadress, och din adress, så jag kan skicka mina uppgifter, och så drömfångaren förstås :) mejla mig på [email protected], så fixar vi det!
Malin Ruth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela