mitt skapande grand

konst, drömfångare, broderier - från mina händer till dina

"teparty" drömfångare 350 kr

Publicerad 2016-06-17 13:33:02 i drömfångare,

Ringen har jag gjort av björkrötter, som jag sedan format till en upphängsningsögla, inuti en virkad duk köpt på loppis. Duken är broderad med små rocaille-pärlor. Till fransarna har jag använt ljusblå spetsband och vitt garn. Sedan har jag knutit fast pärlor, berlocker i form av en liten tekanna och en tekopp, och små undulatfjädrar (fjädrarna har fåglarna alltså tappat själva, inga undulater har kommit till skada). Dom är helt handgjorda, alltså, och helt unika. Ca 25 cm i diameter, ca 50 cm lång. 350 SEK. Paypal eller Swish.
 
 
 
  
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela