mitt skapande grand

konst, drömfångare, broderier - från mina händer till dina

rosa drömfångare 250 kr

Publicerad 2016-06-17 11:53:20 i drömfångare,

Ringen har jag gjort av björkrötter, inuti en virkad duk köpt på loppis. Till fransarna har jag letat igenom min garnsamling efter allt rosa jag hade, det är nyanser allt från gammelrosa till cerise till neonrosa. Sedan har jag knutit fast pärlor, och till sist avslutat med ljusrosa/svartprickiga fjädrar. Dom är helt handgjorda, alltså, och helt unika. Ca 17 cm i diameter, ca 45 cm långa. Perfekt till den som älskar rosa, eller den som vill ha en färgklick hemma, eller kanske till bröstcanceröverlevaren. 250 SEK. Paypal eller Swish.
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela