fredagsfavoriter - inredning på youtube

Det är fredag, oftast på fredag så delar jag med mig av den senaste veckans favoriter, oftast sånt jag hittat på nätet, men ibland också favoriter från verkliga livet. Den senaste veckan har jag varit mest trött, och jag har tillbringat mycket tid på soffan, tittat på julkalendrar och The Hobbit, och läst en massa. Jag har haft lust att göra saker, men utan att veta riktigt vad, det känns mest som ett myggbett i skallen, som jag inte lyckas nå att klia. Men det finns en lust till inredning nu i alla fall, jag har (förhoppningsvis) spacklat klart ovanför den ena köksbänken, jag ska slipa, måla över ett lager tapetklister (där det kommer att suga mest färg) och så ett lager vit färg, och så är det sedan dags att tapetsera där - om det går enligt planerna! Och eftersom den lust jag någorlunda lyckas identifiera i min skalle är inredning och hemma hos, så tänkte jag köra på det temat som den här fredagens favoriter, och tipsa om några inredningskonton på youtube. Jag tror inte att jag har tipsat om dom här förut, men skulle det vara så att jag upprepar mig, så vore det i så fall inte första gången... Jag ska försöka variera inredningsstilar på kontona (även om det är en känsla av boho och retro i dom flesta), så att dom flesta förhoppningsvis hittar något av intresse! Vill ni se mer, så kolla in min spellista med hem-makeovers!
 
MARY ELIZABETH
 
Mr. Kate
 
House & Home
 
Emily Henderson
 
Her 86m2
 
Alexandra Gater
 
Lone Fox
 
B. Jones Style
 

Kommentera här: