karamelligt och pastelligt II

Jag har påbörjade ATCs, dom måste bli färdiga dom närmaste dagarna, så det betyder att det blir en målarmåndag nästa vecka. Idag har jag däremot inget att bjuda på, inte i målarväg, i alla fall. Men jag tänkte hålla mig på det färgglada spåret ändå, och upprepa ett inlägg som jag gjorde för en månad sedan - jag ska tipsa om några färgglada och fina instagramkonton! Jag blir inspirerad till att plocka fram målarpenseln och tapetrullarna när jag ser vad andra åstadkommer, förhoppningsvis så blir ni det också!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagens soundtrack är kanske lite förhastat, men efter några dagar med plusgrader, och med snön som börjar sjunka ihop, och med fåglarna som börjar sjunga tidigt på morgonen, så är det svårt att inte börja känna vårkänslor! Vår känns tydligen 80-/90-talsnostalgiskt för mig! ^_^
 
 

Kommentera här: