fredagsfavoriter - christine mcconnell & rosa tapeter

Dagens favoriter är inte många, men dom är bra!
 
 
 
Christine McConnells retro-goth-stil inspirerar mig mycket just nu! Jag har kollat på hennes home tour för femte eller sjätte gången (ska nog kolla igen snart) och håller på att titta på hennes serie på netflix ännu en gång. Jag önskar att hon hade flera videos på sin youtube, och jag önskar att jag hade råd att följa hennes patreon - jag vill se mer av hennes skapelser och av hennes inredning, särskilt nu, när hon har köpt ett nytt hus som ska inredas! Jag tycker att jag är rätt händig och rätt kreativ, men jag ser ut som värsta dagispysslaren i jämförelse, hon är helt fantastiskt duktig på precis allt hon tar sig för!
 
 
 
Två av mina absoluta tapetfavoriter - dinosaurier och pudlar på rosa botten, kan det bli mycket bättre än så? Tyvärr är det inga budgettapeter direkt, annars så skulle jag absolut sätta upp dom i varsitt rum i mitt hus!
 
Och för att runda av fredagsfavoriterna, en av mina absoluta favoritspellistor:
 
 

Kommentera här: