alla mina hjärtan

Att vara själv är för det mesta bara ett problem när jag önskar att jag kunde få hjälp med sånt som snöskottning, gräsklippning, bilfixning, trädgårdsgrävning - när jag rent praktiskt inte räcker till. Och så alla dessa högtider, jul, nyår, midsommar, alla hjärtans dag, när hela världen verkligen trycker familjeliv, kärleksliv, mys, blommor, presenter osv upp i ansiktet på en. När hela världen visar upp sin samhörighet, då känns man ensam, även om man inte gör det annars! Bara en sån sak, som att jag aldrig har fått en present eller blombukett av en partner, nånsin, i hela mitt liv. Fast å andra sidan - jag har följt Mansbebisar ett tag på instagram, det är otroligt många som är i en relation med en man som blivit bortglömda varenda högtidsdag som finns, och dessutom så måste dom dela vardagen med sina mansbebisar också. Det slipper ju jag!
 
Så jag är otroligt glad för alla mina små pälshjärtan här hemma, dom ger mig så mycket kärlek varje dag, jag är deras absoluta favoritmänniska i livet, deras kärlek är ovillkorlig, trofast, evig, och det enda dom begär är att jag ska älska dom tillbaka. Och det är inte ett dugg svårt!
 
 
Franska sägs ju vara kärlekens och romantikens språk, så varför inte lite fransk musik idag?
 
 

Kommentera här: