målarmåndag - en liten kanin

Förra veckan blev det faktiskt något målat - Karins dotter Matilda fyllde 18 år, och måste förstås få presenter! Jag hittade lite smått till hennes nya lägenhet (hon flyttar hemifrån om två veckor), och så målade jag en liten tavla också. Hon ska inreda i svart och vitt, så jag höll den färgskalan (nästan, lite rosa blev det också...), och ramen lämnar jag åt henne - jag hittade ingen som var fin, och så är det bäst om hon får välja själv en som hon gillar. Storleken är ovanligt stor för att vara mig, A5, men det är gamla vanliga mixed media på kraftigt akvarellpapper - ibland är det bra att hålla sig till det man kan, särskilt när man är rätt ringrostig!
 
 
 

Kommentarer:

1 Jessica:

Så glad hon ska bli, du är duktig🥰

Svar: tack! ♥♥♥
Miss Kitten Heart

Kommentera här: