gratislakrits

Som jag sade förra veckan, så vann jag en utlottning på instagram - två sorters lakritsläsk (låter supermysko!), och igår så hämtade jag ut min vinst på posten.
 
Såhär såg det ut när jag öppnade lådan. Jag hade hoppats på något litet smakprov på lakrits, men jag fick två hela burkar, i fullstorlek, av deras specialsmaker! Hurra!
 
Och så såg dom ut uppackade. Läsken, en fläder/lakrits, en hallon/lakrits, har jag inte provat än, lakritsen har jag förstås inte kunnat låta bli.
 
Dom? Jag som inte gillar apelsinchoklad älskade den här (Seville EDT), och även om den andra (Tokyo EDT) också var god, så är den inte på samma nivå. Slutsats - nästa gång jag är till Stockholm så ska jag leta reda på en Lakritsroten-butik, och så ska jag prova flera av deras spännande lakritssorter. Med lite tur, så har dom provsmakning i butiken, så det blir lättare (eller mindre svårt) att bestämma sig. Förra sommaren (tror jag) hade dom en med rabarbersmak, den skulle jag vilja prova!
 

Kommentera här: