fredagsfavoriter - pricken över i:et

Jag skulle ju vara i Östersund nu, jag hade lånat ut Alice, jag hade skrivit komihåglistor, jag hade kollat på kartan så att jag visste vart jag skulle, och funderat på logistiken efter psykologbesöket (Willys och Röda Korset först, Indiska, Lagerhaus och Åhlèns (dom har tagit fram julgrejerna!) på vägen tillbaks till bussen), och så blev det inställt... Som tur är, så fick jag veta det precis i tid så att jag kunde hämta Alice igen! Det blir Östersund nästa vecka istället, jag väntar på besked om vilken dag. Förhoppningsvis är inte lillasyster på BB just då (för då kan inte Sigrun hundvakta, eftersom hon ska barnvakta), och ifall hon är på BB så kan förhoppningsvis Karin hundvakta. Jag ska försöka att låta bli att fundera, och istället ska jag dela med mig av några fredagsfavoriter:
 
 
 
 
 
 
 
Så - en liten samling med detaljer, dom flesta kan man DIY:a ihop själv, en del utan vare sig en massa jobb eller en massa erfarenhet. Muggarna är väl dom som är svårast att göra själv, hittar man inte dom på nätet så får man (läs jag) nöja sig med att titta och tråna.
 
Dagens soundtrack:
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: