a nightmare before christmas

Det finns två filmer som verkligen är Halloween för mig, dels A nightmare before Christmas, dels en som jag kommer att tipsa mer om senare idag. A nightmare before Christmas är nog den filmen som fick mig att upptäcka Tim Burton, och jag har sett den massor av gånger - allra helst under tiden mellan oktober och december, för den är lika halloweenig som den är julig! Förutom att påminna er om filmen, så tänkte jag tipsa om lite pyssel med inspiration av främst Jack Skellington, men av hela filmen överhuvudtaget. Jag vet faktiskt inte om det finns instruktioner till alltihop, men jag tycker nog att man kan lista sig till hur man gör, bara man tittar noga på bilderna. Lampan tycker jag är alldeles extra fantastisk, en sån blir jag lite sugen på att göra själv! ^_^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: