så mycket saker...

Jag har massor av saker att packa ner i köket, allt som inte blev sålt i helgen, och jag skjuter på det, för det är så jäkla tråkigt... Så mycket saker! Jag har fått köpare på ett par andra, helt orelaterade saker, så det är pengar in även om det inte minskar på berget. Jag ska fota mina vintageskor (så jäkla snygga, men jag klarar inte att gå i högklackat mer än några minuter) och lägga upp på facebook, samma med mina roligare smycken (fast jag har nästan bara roliga smycken ^_^), mitt silverbord ska jag lägga upp på blocket... Allt sånt ger förhoppningsvis mer sålt och mer pengar, men samtidigt gör det mera jobb, och jag drar mig ännu mer för att plocka undan grejerna... Moment 22 kallas det...
 
Å, och så hade jag somnat på soffan och sov jätteskönt, när Alice tokskällde och väckte mig - det var norskar på mitt dassloppis. Tyvärr köpte dom inget, så det var inte alls värt att vakna... Så jag tänker lägga omkull mig lite till när jag druckit upp mitt te (japp te, varmt te, i den här äckelvärmen), jag är fortfarande så himla trött. I eftermiddag ska jag sätta igång och packa ner grejer, fota grejer, och så tänkte jag faktiskt spela in ett podcastavsnitt. Det känns nästan som att en tupplur till är livsnödvändig för att orka!
 
 
Ser ni nåt intressant, så hojta!
 
 

Kommentera här: