beppe- & bossemys

Ok, en stunds knappande och surfande vid datorn, och jag har piggnat till. Pigg nog att inte kunna låta bli att plocka fram kameran när katterna är lite extra gulliga i alla fall... Och eftersom ingen blogg är komplett utan lite söta kattbilder, så måste jag förstås dela med mig. Beppe och Bosse flyttade hem till mig samma dag, samtidigt faktiskt, och det märks att dom står varandra lite närmare än vad dom gör med Kisa. Kisa får visst vara med, men det är inte samma närhet, hon söker inte dom andras sällskap på samma sätt. Så jag blev inte förvånad när jag hittade Bosse och Beppe på sängen...
 
 
  
 
När jag försökte få en bild av Beppe när hon inte rörde sig, så blev det en hel radda bra bilder, som gjorda för en .GIF:
 
Awwww!
 
 
 
 
When there´s nothing else to say, you can always share some cute kitty pics, which is what I´m doing today. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Helena:

Sötisar! :)

Svar: ^_^
Miss Kitten Heart

Kommentera här: