tre år av saknad

Det har varit en tung vecka - imorgon är det en vecka sedan momma dog, och idag är det tre år sedan jag miste Lily. Lilys död är nog den största sorg jag någonsin upplevt (då har jag ändå mistat många, både människor och djur), och jag har fortfarande svårt att hantera det, jag klarar inte av att se bilder på henne, och nu när jag skriver det här så sitter jag med gråten på gång. Dom som säger att det är "bara en hund" vet helt enkelt inte vad dom pratar om!
 
Jag är otroligt glad över min Alice, jag vet inte hur jag skulle klara mig utan henne, men oj vad jag saknar Lily också! Trots att det har gått tre år, så är saknaden inte ett dugg mindre, och såna här dagar så är den särskilt nära och påtaglig. Det är definitivt inte "bara en hund" som jag miste för tre år sedan, det var en älskad familjemedlem.
 

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

Jag hoppas verkligen inte att någon säger så till dej... KRAM!

Svar: att det bara är en hund? i olika situationer har jag fått höra det, absolut!
Miss Kitten Heart

2 Jessica Högberg:

Ja, att det "bara är en hund", när du är ledsen... <3

Svar: det är aldrig bara en hund, lika lite som man kan säga "bara ett barn"
Miss Kitten Heart

3 Jessica Högberg:

<3

Svar:
Miss Kitten Heart

Kommentera här: