håller mig upptagen för att hålla mig vaken

Jag har varit vaken sedan tre-tiden inatt, så jag är ännu tröttare än vanligt, så jag är supermallig över mig själv och över att jag har gjort en massa idag - jag har bäddat rent i sängen och tvättat ett par maskiner, färgat håret, sytt tre shoppingpåsar (av typen mindre fruktpåse) och jag har bullar i ugnen. Egentligen vill jag bara ligga på soffan och sova i några timmar, så på sätt och vis håller jag mig vaken genom att hålla mig upptagen, att det dessutom innebär att saker blir gjorda är ren och skär bonus!
 
Nu ska jag ta ut en plåt ur ugnen, och leta reda på något att titta på medan jag syr klart dom sista påsarna. Någon som har tips på en bra serie?
 
Med alla bullar ute ur ugnen - bullar är helt enkelt inte min grej... Sockerkaka är jag grym på, bullar lyckas jag aldrig med...
 

Kommentera här: