vintage halloween, fast nytt

Ett snabbt tips innan jag lägger mig på rygg med bok igen: Två instagrammare som skapar med känsla av vintage Halloween! Den ena är lite mer klassisk, den andra lite mer åt det gulliga hållet, båda gör saker som får det att klia i fingrarna av vill-ha!
 
mypapercrane
 
 
Och ja, jag gillar muggar (ni har väl inte glömt muggalenskapen för ett tag sen?), fina muggar gör mig glad. Jag önskar att jag kunde hitta såna fina säsongsmuggar som dom har i USA, alla stora högtider har sina egna fina muggar - jul och Halloween är bäst! Jag har förresten en Halloweenmugg som jag fyndade superbilligt på loppis, den är jag väldigt glad över, den hänger framme året runt, synd och skam på fin mugg annars!
 
Å, och jag ska kika runt efter lite DIYs, eftersom det är svårt att köpa Halloweendekorationer med vintagekänsla här (här är det spindlar och skelett och avhuggna kroppsdelar... ), då är det att göra själv som gäller. Jag delar med mig när jag har fått ihop en bra lista!
 

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

ja det är ju snart...

Svar: drygt en månad bara! så fort det blir oktober, så är det dags för halloween för mig! ^_^
Miss Kitten Heart

2 mammatillmirakel.blogg.se:

Åhh wow så charmiga prylar"!! :)

Svar: jättefint! gå in och kolla på deras instagram också, så mycket fint! :)
Miss Kitten Heart

3 Jessica Högberg:

Underbart!

Svar: jättefint! gå in och kolla på deras instagram också, så mycket fint! :)
Miss Kitten Heart

4 Jessica Högberg:

will do!

Kommentera här: