halloween-hemma-hos

En söndag är den perfekta dagen att ignorera det fina vädret, och i stället sitta inne och titta på Halloween home tours. Man behöver inte sitta inne precis hela dagen, om man inte vill, men en stund i alla fall! Som jag sagt förut, min Halloween-smak lutar åt vintage och spooky, så gillar man blod och skräck och gore, så hittar man mera om man gör en sökning på youtube. Är det något som är för-skräck-ligt här, så är det med en massa vintagekänsla. Till och med jag, som inte gillar skräck överhuvudtaget, gillar vintageskräck. Enbart för estetiken, dock - vare sig det är 60-tal eller nutida, så gillar jag inte att sitta och knappt våga titta på filmen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

Youtube är som claes Olsson, det finns allt!

Svar: youtube, pinterest och ravelry är mina go to! finns det inte där, så finns det inte! ^_^
Miss Kitten Heart

2 Jessica Högberg:

Ha ha, nä, en del saker finns inte=)

Kommentera här: