loppis på dasset

 
 
Ibland blir mina idéer och planer verklighet! Som mitt lilla loppis på mitt lilla utedass - jag kom på idén i vintras, sedan gick hela våren utan att jag gjorde något åt saken, tills förra veckan, då jag äntligen fick tummen ur! Jag har fyllt dasset med så mycket prylar som jag bara kan, utan att det för den skull blir en ratbod, och det finns allt  möjligt - retro förstås, men annat också. Köksgrejer, porslin, ljuslyktor, böcker, nagellack, glas och porslin, burkar... Allt möjligt! Och allt är billigt! Jag kommer att fylla på när det blir luckor på hyllorna, så det är bara att komma och göra luckor! ^_^
 
Ni hittar mig i Hallviken, en liten by 8,5 mil norr om Östersund i norra Jämtland. När ni kommer längs 45:an in i byn söderifrån, så håll kik efter en skylt till Håxåsen, sväng där! Jag har dessutom satt upp en loppisskylt där, men den syns inte så bra som jag hade velat, jag ska fixa det! Kör knappt 500 meter in på grusvägen, så hittar ni ett litet rött hus (det är skyltat här också!), här bor jag, och här har jag min lilla loppis. Det är öppet när jag är hemma, och jag är hemma för det mesta. Jag har ytterst sällan några kontanter, så det är jämna pengar och swish som gäller. Välkomna!
 

Kommentera här: