loppis på dasset och i köket idag också!

 
Jag hade ju utökad loppis igår, och jag fick lite påhälsning, och jag fick en del sålt. Superbra, förstås! Jag fortsätter idag, och låter grejerna stå framme i köket och hoppas på att nån hittar hit idag också. Tyvärr är det inte loppis i grannbyn idag, så det blir inte lika många loppissugna som har vägarna förbi - det kommer att bli mycket att plocka undan igen! Jag fortsätter förstås att ha loppis på dasset varje dag hela sommaren och inpå hösten, och jag har hur mycket som helst att fylla på med! Sånt som stickade tröjor och koftor blir det till att lägga upp på facebook istället, andra saker ska jag prova på blocket och tradera. Nu när jag rensar ut en massa, så vill jag ju inte backa och stoppa tillbaka en massa i lådor och skåp!
 
Så ja - välkommen idag också, och ta en kik bland kläder, skor, väskor, smycken, prylar, porslin, böcker, Hello Kitty, målarmaterial, pysselsaker, pynt, köksgrejer, blomkrukor och en massa annat! Retro, boho, kawaii och helt vanliga grejer utan någon speciell etikett på! Jag håller till i Hallviken, fråga om du behöver vägbeskrivning!
 

Kommentera här: