mitt hus andra veckan i januari

Jag har mest legat på rygg på soffan idag, med hund på magen och bok i näven - ibland kommer jag inte mig för mycket mer än så. Innan dagen är helt slut, så klämmer jag in en kopp te och en muffins, och några bilder hemifrån - jag har lyckats hålla fast vid #myhousethismonth den här veckan också, varje dag. Jag har fortfarande roligt med det, det gör det lite extra roligt att göra fint hemma, och det ger mig chansen att se mitt hem med nya ögon. Jag börjar med att sikta på att hålla fast vid den här instagramutmaningen månaden ut, men hoppas på att det blir en permanent vana - #myhousethismonth har nya teman och nya utmaningar varje månad, hela året. Så en utmaning inom utmaningen är att kunna förnya bilderna, att inte lägga upp samma hela tiden. Hur tråkigt vore inte det? Det här är i alla fall några av den här veckans bilder hemifrån!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: