fredagsfavoriter - tv-serier

Jag skulle kunna göra en fredagsfavorit som i det närmaste vore en kopia av förra veckans, jag kikar fortfarande runt på koppar och muggar och tekannor (det hade varit roligare att kika runt på loppisar, nu kikar jag på internet istället, och önskar mig en massa fint, och en massa knäppt, och en massa gammalt, och en massa roligt, och en massa fantastiskt), men det vore inte så roligt att läsa kanske. Det här blir kanske inte världens roligaste heller, men det är vad jag kikar på, och jag är inte roligare än såhär.
 
 
 
 
 Det här är i princip vad jag tittar på nu - Criminal Minds (tittar om gamla avsnitt för tredje gången i väntan på nya), NCIS och The Librarians. Jag skulle gärna hitta flera serier och filmer, men jag har total idétorka, jag vet inte vad jag ska välja annars. Jag väntar på nya säsonger av iZombie och Wynonna Earp, och hoppas på nya säsonger av Jessica Jones och Agent Carter (tror tyvärr inte att det blir några, men en kan ju hoppas!), jag gillar crime och brottsplatsundersökningar, obduktioner och profilering, och jag gillar serier med starka kvinnliga roller, och jag gillar historiska serier. Allt i ett är en extra bonus, Miss Fisher's Murder Mysteries och Bletchley Circle är två favoriter! CSI har jag tyvärr tröttnat på för flera säsonger sedan, ungefär när Grissom försvann.
 
Har ni några tips? Snälla, rädda mig från ännu en omtittning av Criminal Minds, jag kan dom snart utantill!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

jag har precis tittat färdigt på säsong ett av scorpion. Helt ok serie med starka karaktärer.

Svar: aldrig hört talas om, får kolla upp! tack!
Miss Kitten Heart

Kommentera här: