tuttmugg

Ibland kan en fynda riktigt billigt - inte riktigt gratis, men nästan! Eller ja, jag fyndar gratis lite då och då också, men en femma är nästan lika bra som gratis! Jag kikar på köpgrupperna på facebook, fast jag inte alls har råd att köpa något, och det är absolut värt det - jag fick tag på fyra muggar med Nalle Puh-motiv för ett tag sedan, helt gratis. Och nu hittade jag alltså en mugg till, för fem kronor! Den är väldigt kitschig, jag gillar den, men jag vet att den inte faller alla i smaken. Det är ok - det finns massor av saker som folk gillar, som jag inte alls tycker om (marmor, koppar, panelgardiner, öljettgardiner, ek, fulfuru, begonior och flitiga lisa, shabby chic bara för att nämna några, och bara för att hålla mig inom inredningsgenren) - hade vi alla tyckt om samma saker, så hade jag inte kunnat fynda fint begagnat!
 
 
Handkrämen som redan stod där, passar väldigt bra in i mjölktemat... Den är däremot inte så bra som jag trodde att den skulle vara, utsidan får den att se väldigt effektiv ut, det är den inte...
 

Kommentera här: