mitt hus sista tio dagarna i januari

Januari tog slut till slut - en så väldigt lång månad! Jag skyller på vädret, på kylan och på all snö, och tyvärr börjar februari precis lika illa. Fast idag är det faktiskt jätteskönt ute, halvkallt men vindstilla. Dags att skotta bort dom senaste dagarnas snö, alltså! En bra sak med januari, är att jag faktiskt lyckats hålla fast vid instagramutmaningen #myhousethismonth, jag missade en dag bara. Och den dagen tog jag faktiskt kort, jag gillade helt enkelt inte bilderna. En del dagar slog jag ihop, lite av ett fusk kanske, men så lite så det knappt räknas tycker jag - huvudsaken var att jag fixade alla teman (utom ett, då)! I februari har jag inte lagt upp några bilder än, jag börjar som jag slutade förra månaden - flera teman i samma bild, den här gången kommer jag att slå ihop favorithörnet och hyllor, för det är i princip samma sak - mina böcker och mina bokhyllor. Biblioteket, dvs! Men mer om det om en vecka, nu blir det bilder hemifrån från dom sista tio dagarna i januari:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: