bajsmugg

Planen för idag är att redigera två videos och lägga upp dom på youtube. So far, so good - den första är klar! Den har legat och väntat ett tag, när jag sedan redigerade den så gick det på en grisblink. Eftersom jag har problem med min redigeringsprogram, så gör jag mitt allra bästa för att filma allt i ett svep, inga klipp, inga tjusiga övergångar, bara intro, video och outro, ett par rubriker, lite musik, and Bob's your uncle. Väldigt snabbt och enkelt, när jag väl sätter igång, men på grund av trassel så drar jag mig för att göra det. En video klar, alltså - jag packar upp en mugg jag köpt på wish, det lär vara det sista jag köper på wish (eller från andra ställen som skickar från Asien), eftersom Postnord ska ta i med hårdhandskarna med postavgifter från första kronan. Dom 150 kronorna (ca) som det kommer att kosta extra lägger jag hellre på en lite tjusigare mugg till exempel, eller på te (börjar behövas påfyllning snart igen), eller på kattsand och hundgodis - faktiskt lägger jag dom pengarna på ungefär vad som helst hellre än på Postnords avgifter.
 
 

Kommentera här: