planer för vardagsrummet

Jag är fortfarande förkyld, hostar och snuvar mest, och tyvärr så har jag fått tillbaka lite luktsinne - idag stör jag mig mer på soffans rökstink än igår! Jag stör mig också på att jag inte kan köpa varken ättika eller bikarbonat förrän nästa vecka, när jag fått lite pengar.
 
 
Ni måste förstås få se hur den nya soffan ser ut också! Den är betydligt rymligare och bekvämare än om jag hade köpt en soffa i rokokostil, och den kommer att passa så himla bra till tapeterna när dom är uppe!
 
 
Nästan för perfekt! Det gröna i soffan och det gröna i tapeten är inte precis samma grönfärg, och det är nästan bra - det är roligt att matcha, men en ska inte överdriva! ^_^ Förresten, en annan matching som nästan är för perfekt, är dom här kuddarna från Rusta, som jag gärna vill ha några av i soffan:
 
 
 
 
 
Förresten, apropå inredningar av det murrigare slaget - jag har letat facebookgrupper på det temat, utan att hitta något, så ikväll startade jag en egen. Kom gärna och var med!
 
 

Kommentera här: