fredagsfavoriter - varma drycker

Veckans fredagsfavoriter brukar vara det som har fångat mitt öga under veckan, så inte den här fredagen. Efter en veckas förkylning, så är det jag mest haft i skallen varma drycker... Jag har druckit en massa te (som vanligt alltså), men önskat mig varm choklad, pumpkin spice latte (jag som inte ens tycker om kaffe), ingefärs-/citron-/honungsvatten, glögg - varma drycker som lindrar en raspig hals och en rosslig hosta. För grejen är den - det är med drycker som med allting annat, det är så lätt att fastna i gamla hjulspår, och så missar en allt annat gott som finns. Hur tråkigt är inte det?
 
Förresten. När det står mjölk i receptet, så använd vilken sorts mjölk ni vill, jag för min del föredrar soja...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Yum! ^_^
 

Kommentera här: