fredagsfavoriter - en blandad kompott

Tiden går sannerligen fort, det är redan fredag, det är september, och det är dags för fredagsfavoriter - höstens första! Vi får se om det återspeglas bland favoriterna...
 
 
 
 
 
Jag gillar Mab Graves' konst, men ännu mer gillar jag hennes miniatyrstudio - en miniversion av hennes riktiga studio. Kolla bara, alla dessa små detaljer!
 
 
 
Som sagt, det är september, det är äntligen officiellt höst!
 
 
 
Jag älskar mina nya Minnetonka-skor, likaså mina näbbstövlar och mina pälsstövlar (som inte är helt olika mukluks), men jag vill gärna ha flera par skor av det mer bohemiska slaget! Flera par Minnetonka i olika höjder, näbbkängor, och så som ovan - mukluks. Vad kan jag säga - jag gillar varma fötter!
 
 
Harry Potter-pynt är alltid en favorit, som dom här Snape- och Dumbledore-bysterna i gips. Superfina är bara förnamnet!
 
 
 
Linda Spåmans tarotlek, Äkta spåman tarot, är min absoluta favorittarotlek. Nu har hon gjort en orakelkortlek, och den ser nästan ännu mer fantastisk ut! Gissa om den direkt gick in högst upp på min önskelista?
 

Kommentarer:

1 Sandra Rosén Dahlgren:

Diggar Mab Graves studio! Så många fina grejer att titta på!

Svar: hur mycket som helst! å vad jag skulle vilja se den i verkligheten!
Miss Kitten Heart

2 Sandra Rosén Dahlgren:

Svar: Verkligen! Å ja det skulle va coolt! :)

Kommentera här: