fårben och fjäril vingad

Jag har en massa rosa sprejfärg stående, men den enda sprejfärg jag använder nuförtiden är svart... Och lite guld, men mest svart. Allt möjligt blir svart, inklusive sånt jag sprejade rosa i vintras. Och allting blir så jäkla snyggt när det är svart! Jag har ingen aning om varför jag inte kunde se det förut, jag tror att jag helt enkelt var full av förutfattade meningar. Ja, och att jag inte sett det svarta i sitt rätta element - det finns fortfarande en massa svart inredning som jag inte alls tycker om.
 
  
 
Det här glasskrinet var kopparfärgat när jag köpte det på Dollar Store, det har sedan dess varit neongult och orangerött, och nu svart, och det svarta är absolut bäst hittills! Skrinet har förvarat mina kristaller, nu ligger det fårben där istället, och en fjäril som ska monteras på något sätt. Jag gillar det bättre såhär!
 
I bakgrunden syns min fina flamingolampa från Zara Home, den har egentligen en stor vit skärm, men jag bytte till den här fina gamla lampskärmen istället - mycket bättre! Sedan ställde jag fram lite mera pynt - min pudelflaska och mina små Adam- och Eva-flaskor. Stilkrockar från början till slut, men jag gillar stilkrockar! Det kommer att få vara såhär ett tag, åtminstone tills det är dags att Halloweenpynta, eller rentav till jul. Eller tills jag kommer på nånting annat som känns som en bättre idé...
 
 

Kommentera här: