snabba beslut

Igår fattade jag ett snabbt beslut (på samma sätt som jag fattade ett snabbt beslut härom sommaren, när jag sålde alla mina muminmuggar) - det är dags att sälja bort lite tarot-/orakelkortlekar. Min samling är alldeles för stor, dom allra flesta kortlekarna står bara att samla damm. Bättre att dom får komma hem till någon som faktiskt har användning för dom! Nu håller jag bara tummarna för att jag får dom sålda fort - sex stycken har hittat köpare, bara drygt 40 stycken kvar...
 
Att jag får in några kronor på försäljningen gör förstås inget... Jag har målarfärg som ska köpas, jag har restskatt att betala (visst är det rest då? och kvarskatt när man får tillbaka? jag minns aldrig!), jag får finbesök snart, jag vill gå på loppis nu när det snart är jul... Nej, några extra kronor gråter jag inte över! ^_^
 
En annan sak på det positiva kontot - Karin hörde av sig och undrade om jag hade något för mig. Det hade jag inte, så vi var på Röda Korset i Hammerdal, sedan var vi hos henne hela eftermiddagen, åt varma mackor, surrade och pysslade. Supertrevligt! Ser fram emot fler pyssliga dagar!

Kommentera här: