pottriga presenter

Innan Audrey kom och hälsade på mig, så reste hon runt i Europa i ett par månader, och hon undrade om det var något som jag ville ha tag på. Jag nämnde Primark och deras Harry Potter-pynt, och hon letade rätt på ett Primark, och hon hittade Harry Potter-grejer. Ett par julkulor och ett par strumpor fick jag, en fantastiskt trevlig present!
 
Och dessutom en tvättvante i form av Frankensteins monster (nej, ska inte tvätta mig med den) och ett handmålat ägg köpt i Prag. 
 
Kulorna är otroligt fina, enormt stora, och fyllda med glitter (ni får se dom på plats i granen senare). 
 
Ägget var också jättefint! I år har jag ingen "vanlig" gran med "vanligt" pynt, så jag hängde helt enkelt ägget på en knopp på en hylla, men det kommer att vara fint i en gran också!
 
Hufflepuffstrumpor! Med gul volang! Så fina, och jag kommer definitivt att vänta till ett speciellt tillfälle att använda dom, jag vill inte nöta ut dom! Frankensteins monster är supersöt, och hänger numera på en krok i köket, bredvid kökshandduken. Passar min mörkare inredning perfekt!
 
Jag har mer att skriva om Audreys besök, men det tänkte jag vänta med tills hon har åkt. Jag läste fel, och trodde det var idag, men till min överraskning så är det imorgon. Jättebra, för det här besöket blev verkligen så nra som jag nånsin kunde hoppas på! 
 

Kommentera här: