födelsedagsfirande

Jag kom hem för ett tag sen, jag och Alice var och firade Birgittas 60-årsdag. Lugnt och trevligt firande, precis i min smak, och så hade Birgitta till och med gjort bananglass med björnbär och mango till mig. Jättegott! Och det känns väldigt trevligt när fokk anstränger sig och gör något enkom. Enkom åt Birgitta sydde jag ihop en present, en upcyclad väggbonad:
 
 
Birgittas födelsedag var faktiskt inte dagens enda - Selma fyller två år idag!
 
 Fast henne firade jag inte mer än vanligt, det vill säga med en massa gos och en massa pussar. Jag har aldrig haft någon katt som tycker om att pussas som Selma gör!
 

Kommentarer:

1 EVELINA:

Roligt med födelsedagsfirande, och snällt av henne att fixa bananglass till dig! :D

Svar: Hur snällt som helst! 😊
Miss Kitten Heart

2 Birgitta:

Just ja! Mitt lilla gudbarn fyller ju också. Av nån anledning hade jag glömt det;-) Hälsa henne fån gammelmatte!

Svar: Hon blev hälsad! 😊
Miss Kitten Heart

Kommentera här: