ett moripaket - fått

Jag har redan visat det moriswap-paket jag skickade, nu är det dags för det paketet jag fick. Som sagt, så var det ett craft swap, och skulle innehålla något handgjort, ett kit för att göra något själv, handarbetsmaterial, och så något slags present. Jag överdrev ju litegrann med mitt paket (jag är van vid swappar på iatcs, där överdriver alla med sina paket...), det är i den här storleksordningen alla andras paket verkar vara. Bra att veta det till nästa gång!
 
När jag öppnade omslagspapperet (som var så fint att jag var tvungen att spara det...), så hittade jag en fint dekorerad ask, fylld med fina saker:
 
 
Ett kit för att göra en nyckelring i filt.
 
Fina berlocker, knappar och trädekorationer. Precis vad jag är på jakt efter just nu!
 
Brevpapper (fint nog att rama in!), vykort (också fina nog att rama in!) och handgjorda broscher med virkad spets - väldigt mori girl! Nu ska jag bara hitta ett bra ställe att sätta fast dom... Fast precis när jag tänker det, så kom jag på det - jag har en vit makraméväska, där passar dom jättebra tror jag! Ska faktiskt prova på en gång!
 

Kommentera här: