sorterar bort och fyller på

Jag var in och fyllde på mitt bås, F60, på shoppis i Östersund idag, mest med ett gäng retrogrejer i glas och porslin. Dom två dyraste sakerna blev jag av med innan jag hann börja plocka upp, så där fick jag igen bensinpengarna! Jag har förresten 30% på allt, så kom och kika och handla - jag har vintagekläder från stl xs till xxl, inklusive oanvända skor, retroprylar och en del egna skapelser, allt till bra priser! 
 
Jag hade inte ens tänkt se mig omkring, men kikade ändå på dom närmsta hyllorna, och hittade några saker, fyra små muggar i pasteller, en liten spegel med känsla av Turkiet och en liten Mimmi Pigg i porslin, gammal och felfri. Den sistnämnda är inte min grej, men jag ska lägga upp den till försäljning på fb, gamla Disneygrejer har definitivt en publik.
 
Ibland behövs det inte mer än att komma hem med nya muggar för att inspireras till att rodda upp lite, och när jag kokade te så diskade jag, fixade till på köksbänken, och började plocka fram fler saker att sälja. Är det någon som är intresserad av två öronlösa muggar med Elsa Beskow-motiv, så ska jag sälja mina. 
 
Jag vet inte om Alice ville bidra till inredningen, eller om fisken ville titta ut, men när jag kom uppför trappen igår kväll, så hittade jag det här. Jag är alltså oskyldig, det var helt och hållet Alice idé. Hon har känsla för styling! =^_^=
 

Kommentera här: