bytta tarotlekar

Igår var det World Tarot Day, så det hade egentligen varit en ännu lämpligare dag att lägga upp den här videon, men igår var den fortfarande kvar i kameran. Jag har två redigeringsprogram, båda två krånglar, så steget från att filma en video till att redigera en video och sedan lägga upp den på youtube känns oftast väldigt långt. Filma är ingen fara, lägga upp på youtube är inga problem, men att redigera... Det här var bara en kort snutt, det krävdes knappt någon redigering, så det funkade bra på första försöket. Tänk om det alltid var såhär smidigt!
 
 
Jag har skrivit några gånger att jag väntar på ett gäng tarotlekar jag bytt till mig - nu är alla här (ännu en som inte är med i videon, faktiskt, den bytte jag senare), och jag måste förstås föreviga det i en haul-video. Jag hittar själv alla tarot-/orakelkortlekar till min önskelista på youtube och instagram, så jag vill gärna bidra själv med tips på något för andra samlare att önska också. Just dom här tarotlekarna är inte helt sällsynta, men många kortlekar i min samling ser jag nästan aldrig i andras samlingar, och bara det är en bra anledning till att lägga upp bilder/videos på dom - vet en inte att dom finns, så kan en inte köpa dom!
 
Jag har bytt dom här tarotlekarna mot ett gäng tarotlekar ur samlingen som jag aldrig riktigt fallit för (jag har några tarotlekar till att byta bort, hoppas att folk nappar på dom också!), och mot ett par sydda tarotväskor, och mot en mobilväska/clutch. Byteshandel är grejer det!
 

Kommentera här: