säljer bort grejer

Som jag avslutade med i morse - jag ska försöka skramla ihop pengar nog att åka till Stockholm i maj, och två varianter är att göra saker att sälja, och att sälja saker jag redan äger. Jag har en rejäl samling vintagekläder/-väskor/-skor, och dom tänkte jag börja sälja nu. Jag är med i några vintageköp&sälj-grupper på fb, så jag tänkte lägga upp allting där, men frågar först av allt här - är det någon som är ute efter något speciellt? Jag har mest grejer från 50- och 60-tal, men det finns både äldre och nyare också. Jag har kappor och jackor, dräkter, blusar, klänningar, pumps, väskor, tunna handskar, jag har kläder i pyttestorlekar och i större storlekar - som sagt, är det någon som är ute efter något speciellt, så hojta! Vem vet, kanske just det du vill ha ligger och väntar i min samling! Jag ska också gå igenom bokhyllan, och sälja bort böcker som inte kommer att bli lästa igen, det är främst YA/fantasyserier på engelska, så igen - är det något du är på jakt efter, så hojta!

Kommentarer:

1 Helena:

Vad är det för fantasyserier du har? Kan man få en lista på dem du ska sälja? :)

Svar: Jag kan lägga upp en bild på instagram 😊
Miss Kitten Heart

Kommentera här: