tjusiga tisdag - väskor och skor

Väskor och skor har alltid varit min stora svaghet, och hade jag utrymmet för det, så skulle min samling av bådadera vara enorm. Många väljer svart och vitt när det kommer till skor och väskor, för det är neutralt och passar till allt. Jag har däremot svårt för just det, jag som faktiskt annars tycker om svart och vitt, och gärna tillsammans - ska jag välja en neutral färg, så väljer jag brunt, men ännu hellre väljer jag färg - riktiga färger, glada färger, starka färger, fina färger, för jag tycker att just skor och väskor behöver inte matcha resten av outfiten, eller varandra.
 
Det här blir dagens sista tjusiga tisdag-favoriter, men jag har fortfarande en massa kategorier som jag inte hunnit med idag, dessutom var det här roligt - jag tror faktiskt att jag fortsätter med det här nästa tisdag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Nikolinas:

Bra tips!, älskar den första ryggsäcken :D

Svar: allt blir fint med totoro på! ^_^
Miss Kitten Heart

Kommentera här: