hejdå fina farfar!

Jag har känt mig väldigt off dom senaste dagarna, och det har märkts på bloggen - jag har helt enkelt inte haft energin att skriva. Jag har knappt haft energi till nånting, jag har varit vansinnigt trött hela tiden. I tisdags dog min farfar, han var gammal, han har inte varit pigg på länge, det var väntat, men ändå så är det jobbigt. Jag sörjer inte som dom flesta, jag gråter inte, jag känner inte saknad. Däremot så lägger min kropp ner, det gör den alltid när livet är jobbigt (något jag lagt märke till på senare år), och så skriker den förstås efter sött. Alltså har jag mest legat på soffan och läst och tittat på film och serier, och ätit godis - alla sörjer vi på våra egna sätt. Det får ta den tid den tar innan jag är tillbaka i ringen, jag skriver ett inlägg då och då här, jag har fortfarande sånt jag vill skriva om, och sånt jag har gjort som jag vill föreviga i bloggformat, men jag sätter ingen press på mig själv. Det får bli som det blir, helt enkelt!
 
En av mina värdefullaste bilder - farfar, farmor, jag och syster Jessica. Farmor dog när jag var tre år, och nu får hon till slut sällskap av farfar, 40 år senare. Jag kan slå vad om att dom har mycket att prata om!
 

Kommentera här: