blommor, träd och allmänna livskort

Jag fyller år om en månad, jag blir 43, ojämnt som bara den, det är inte en dag som jag räknar med kommer att uppmärksammas direkt. Inga drivor av blommor och paket, alltså, och därför brukar jag ge mig själv något jag gärna vill ha, något som jag räknar som min födelsedagspresent. I år ville jag byta bort min Fairy Tale Tarot med tillhörande bok, det är en eftersökt tarotlek, den kan säljas för ganska rejäla summor, min förhoppning var att byta den mot några tarot-/orakelkortlekar lagom till min födelsedag. Jag uppgav en önskelista, tio-femton tarot-/lekar som jag hemskt gärna ville ha, med tre av orakelkortlekarna som jag önskade mig extra mycket. Och just dom tre var det en igår kväll som undrade om jag var intresserad av! Gissa om jag sade ja?
 
 
(Titta utan ljud, för det var bland den mest irriterande musik jag nånsin varit med om...)
 
 
 
 Dom två sista videosarna är alltså med dom tre orakelkortlekarna jag ska byta till mig, Tree Wisdom, Plant Ally och Life Design Cards, alla av samma konstnär, Lisa McCloughlin. Jag föll ordentligt för dom första gången jag såg dom, så jag är väldigt glad över att få äga alla tre! Hon håller på att skapa en tarotlek också, den blir fin, men jag är inte lika förälskad i vad jag sett av den, som jag är i dom här, så jag får se om den kommer att hamna på önskelistan i framtiden! Nu måste jag bara plocka fram stora tålamodet, för det dröjer ju ett tag att få ett paket som skickas från USA - knappt en vecka om jag har tur, 2-3 veckor om jag har mindre tur. Väljer hon att skicka ytpost, då kan det ta 2-3 månader, så det hoppas jag att hon inte gör...
 

Kommentera här: