måndagsmatiné

Jag har saker jag borde göra istället för att sitta vid datorn, och även vid datorn så håller jag på att kika på TV-serier, det har lagts upp nya videos bland mina youtube-prenumerationen, jag har blogginlägg jag funderar på, jag har podcast att redigera. Vad gör jag istället? Jo, jag såg en snutt av en film på fb, en gammal klassiker jag inte sett förut vad jag kan minnas, och eftersom jag varit på klassikerhumör ett tag, så blir det film nu istället... Jag passar på att sy lite (håller på att göra om min röda kashmirkofta) eller sticka lite (håller på med min supermegachunkiga rosaröda halsduk, och har planer för andra stickningar), att sitta vid datorn med tomma händer är inget alternativ.
 
 
Det var scenen på stillbilden ovan som jag såg nu, tre otroligt tjusiga damer (bland annat Marilyn Monroe) som sitter och funderar på hur dom ska lyckas gifta sig med en miljonär. Alltså - 1953, technicolor, Marilyn Monroe, kläderna, det finns inget som kan bli fel här! Dessutom, fortsätter filmen i samma anda, så kommer den att vara underbar! I'll let you know! ^_^
 

Kommentera här: