hemma igen

Det blev en lång dag på sjukhuset idag, att träffa läkare, narkosläkare och sjuksköterska gick fort, att vänta däremellan tog flera timmar.  Jag hade tur och hann träffa Suss några minuter, hon jobbar på avdelningen bredvid, och det är i och för sig värt mycket. Jag fick inte så mycket ny information, däremot en del förhållningsregler. På grund av att jag redan har en gastric banding, så kommer dom att vara förberedda på att öppna upp magen, så jag kommer att få ryggmärgsbedövning, och dom har bokat in hela sex timmar för operationen. Likaså  förbereder dom för extra försiktighet med lungorna, jag får tex blodförtunnande några dagar extra, eftersom jag har haft proppar i lungorna. 
 
Förresten, jag var ju lite nervös för vågen - jag hade gått ner 1,9 kg, så sammanlagt är det 4,7 kg på två veckor - helt klart på rätt spår! 
 
Förresten, bortse från målvikt, tidslinje, kaloriintag osv, för dom siffrorna har appen tagit fram, och jag låter det bara stå.
 

Kommentera här: