dag 15 ska just börja

Vecka tre på LCD börjar precis exakt nu, och det känns bra - slutet finns inom synhåll! Idag ska jag in till Östersund på inskrivning, jag ska bara äta lite frukost och ha på lite smink på ansiktet, jag får passa på när jag ska ut bland folk. Jag är rätt nervös, jag vägde mig inte i fredags, eftersom jag ska väga mig idag, så jag hoppas att jag gått ner nånting. Jag vet ju att viktnedgång går i etapper, kan vara mycket en vecka, och lite eller ingenting nästa vecka, men eftersom jag måste gå ner närmare tio kilo innan operationen, så känns det rätt viktigt att det faktiskt går neråt. Men jag tycker att ansiktet ser lite mindre ut, jag har på mig min klocka som jag inte kunnat ha på länge, och strumpbyxorna jag har på mig idag fick jag inte på mig förut. Nån skillnad är det i alla fall!
 
 

Kommentera här: