dag 11 är snart slut, hoppas jag

Idag är något av en dippdag - jag är trött, jag har inte lust att direkt ta mig för något (eller jo, lusten kanske finns, men jag kommer inte på något som känns intressant), och dessutom har jag en hungrig dag. Några dagar till, och jag är halvvägs, och det ser jag fram emot - sen är det nedräkning! Men, det finns bra saker också - brevlådan var igen full med pulver - en provpåse från Slanka, ett paket från GBP-gruppen på fb, och en provpåse från iTrim. Provpåse i den meningen "en stor påse fylld med massor", det var soppor och gröt och pasta och bars, allt möjligt. Naturdiet skickar inga prover, Modifast och Allevo skickar några, Slanka skickar ett, men iTrim är en förebild när det kommer till att ge folk chansen att prova deras produkter! Jag kommer inte att behöva köpa mera LCD-kost, jag har så att det räcker och blir över, så jag kommer inte att beställa från iTrim, men vad jag däremot gör är att rekommedera dom - varm! Jag kommer inte att prova dom förrän efter operationen, jag håller mig till flytande resterande veckor, men jag berättar då om jag fortfarande rekommenderar iTrims produkter.
 
Å, en varm rekommendation: Modifasts vaniljpudding och chokladpudding, dom är himmelskt goda! Vaniljpuddingen är nästan bäst, men jag funderar på om man inte skulle få ut mest smakmässiga fördelar om man serverar dom tillsammans, så att det blir lite som chokladpudding med vispgrädde. Om jag blandar två shakes på en gång, och först häller upp chokladpuddingen, låter den stelna, häller upp vaniljpudding, och låter den också stelna. Låter som något som jag gärna skulle äta som efterrätt!

Kommentarer:

1 Madeleine Arvidsson :

Hejsan!
Skulle jättegärna testa itrims provoåse då jag skulle vilja ha ganska varierat! Hur fick du tag på din?
Med vänlig hälsning,
Madeleine

Svar: Jag mejlade dom och frågade om det var möjligt att få prover. Jag fick massor! 😊
Miss Kitten Heart

Kommentera här: