snabba förändringar

I veckan köpte jag ett par byxor på Indiska, på halva reapriset, i storlek L. Jo, det är mjukisbyxor, såna är rymligare än plagg i vävda tyger, men jag trodde ändå att jag skulle få vänta ett tag på att kunna få på mig dom. Imorse provade jag dom ändå, och döm om min förvåning när dom passade perfekt! Det händer en massa med kroppen, och det händer fort. Ännu fortare kanske än vad det egentligen skulle göra, för dom senaste dagarna har jag inte fått behålla det jag ätit speciellt länge - närhet till toalett är en nödvändighet, annars blir det väldigt jobbigt. Jag hoppas att det går över, just nu försöker jag tänka på om det är något speciellt jag ätit när jag blir dålig i magen, så att jag kan undvika det framöver. Jag har återbesökstid snart, har det inte blivit bättre måste jag förstås ta upp det, vi som är GBP-opererade får lätt vätskebrist, näringsbrister, tarmvred osv, så magen ska vi vara rädd om. Ska bli väldigt intressant att se vad vågen säger också, om den rör sig lika fort som kroppen förändras.

Kommentera här: