maska på maska men ingen söm

Jag har inte sytt på några veckor, däremot så har stickorna gått varma, jag har gjort och gjort klart, och i ett fall gjort klart och repat upp - den rosalila koftan jag stickat på blev alldeles för stor (den är lagom nu, det är inte vad jag hade tänkt), så den håller jag på att repa upp nu, och garnet kommer att bli något annat istället. Japp, sån perfektionist är jag när det kommer till stickning, är jag inte nöjd, så repar jag upp och gör om, även om det är frågan om en hel tröja. Eller kofta, som i det här fallet.
 
Det här är sista podcasten innan operationen, jag vet inte när det är dags för nästa, det beror på hur jag mår, om jag fått nånting gjort, såna saker. Tills dess, varsågod, kapitel sex i min berättelse om hur jag skapar en handgjord garderob:
 
 
 

Kommentera här: