dag 29 - dan före dan

Jag vet inte om det är den här nedräkningen som triggat igång julsug delux... För samtidigt som jag har flytit, så har jag tittat på julfilmer, börjat julpyssla, börjat fundera på julen i allmänhet... Annat jag funderar på är förstås operationen (imorgon!), det är en del som måste förberedas - jag ska packa, Alice ska packa, allting ska vara med, och allting måste fixas (medicin ska hämtas ut, jag ska försöka få tag på en piercare som kan hjälpa mig få loss staven i läppen, blodprov ska tas), dessutom vill jag dra ett varv med dammsugaren. Jag hade tänkt klippa gräset, men det får klara sig ett tag till, däremot ska gräsklipparen köras in. Sigrun ska hämta Alice, så jag måste se till att alla hennes saker är med, och att Sigrun har min nyckel, annars blir katterna väldigt ledsna och hungriga.
 
Själva operationen känns det absolut ingen fara med, men det är så mycket att tänka på innan!
 
Är det nåt jag missar, nåt jag glömt? Hjälp!
 
Var och vägde mig när jag tog blodprov, minus 1,5 kilo den här veckan, totalt minus 7,4. Bra resultat på fyra veckor tycker jag!
 

Kommentera här: