blomsterprakt

Jag bestämde mig för några dagar sedan för att pimpa mitt skafferi. Jag lyfte av skåpluckorna när jag flyttade in, tejpade washitejp på hyllkanterna, och förvarar allt i fina burkar - det ser inte illa ut, men kan absolut förbättras. Min plan var att måla inuti skafferiet, och sätta upp en tapet på bakstycket, och jag har kikat lite efter tapeter. Jag kollade förstås vad jag själv har i gömmorna (inget som passar), jag kollade tapetbutiker på nätet (föll inte för nånting direkt, och vill inte betala 6-7-800 kr för en tapetrulle), till sist kollade jag en grupp för retrotapeter på fb, och där fick jag napp!
 
Den här tapeten lades upp för ett år sedan, men fanns till min stora glädje kvar. Det är inte en hel rulle, men räcker och blir över till skafferiet. Det räcker såpass, att jag lutar åt att tapetsera hela insidan, inte bara bakstycket, jag gjorde så i min garderob, och blev jättenöjd. 
 

Kommentera här: